Skola, städa, kalas och sedan Stallet :S

Hej alla!

Har ni haft det bra?
Själv så har jag det ganska stressigt. Min älskling fyller 20år idag <3 GRATTIS till min plutt <3 . Imorse så gick jag upp 05:55 för att göra en frukost på sägen till honom. Men kaffe, muffins, hjärtmackor och en skål med fil å flingor. Sen fick han två trisslotter efter som han redan fått sin pressent för några veckor sedan så fick det bli triss, han vann i alla fall 50kr haha. Jaja sen vid 10 gick jag upp igen och städa lite fixsa mig och sedan körde till skolan och nu e jag hemma igen. Ska städa klart sen göra mat, sen ska det bli kalas och sen ska jag till Stallet. Hur ska jag hinna allt? Ska ju inte vara med så mycket på kalaset för måste till stallet och prata med vickan och elsy, om stallplats och sommarhäst. Ja jag e strässad så sorry för stavfel och dyligt.
Har ni en lika stressig dag??

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin header ! :)

2010-03-02 @ 19:35:48
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0