Projektarbete.

Hej alla!
 
Hoppas ni haft en underbar helg, för det ha jag i allafall. Vi hade fest här hemma för min älskling efter som han har fyllt 20, sen gick vi till krogen. Lägger in lite bilder någon dag då jag inte är stressad och har tid :). Gick bra med dansen igår när jag träna har inte kommit så långt för jag töjde mina leder i stället, men det fick jag sota för idag för har jätte ont i mina knän och jag ska rida idag :S inte bra. Men men får på med knästödet och lite voltaren så ska det gå bra.

Mitt Projektarbete nu då.
Jag har pratat med min handledare igår och hon tycker det låter som en super kul ide och att jag har helt fria händer efter som jag kommer göra det mesta på sommaren och så. Jag kommer ha fram tills tvåornas projektarbete slutar då, dom har ju inte börjat än men jag har god tid på mig. Så jag kommer satsa som fan på detta. Ska tävla och så efter sommaren hade jag tänkt och ha med det i mitt projektarbete. Är taggad som fan på detta. Ikväll ska jag till stallet ska försöka få lite kort på min älkling då, så ni får se hur underbar hon är. Kommer även skriva upp massa andra saker med.

Måste dra men nu har ni lite mer på mitt projektarbete.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: japp det är kommer bli jätte fint till sommaren ! :)

2010-03-09 @ 18:23:41
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: tack så mycket ! :)

2010-03-10 @ 17:07:17
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0