Några dagar senare.

Hej alla.

Har inte haft tid att skriva här men nu ska jag göra det innan jag begär mig till äckliga praktiken. Idag har jag kollat tv, duschat och sådant. Skönt varre. Mysan är knäpp också hon är jätte kelen och ska masa, igår pissa hon i våran säg på mitt täcke så fick tvätta det =/. Menmen hon har väl kommit in i puperteten igen eller vad man ska kalla det. Í onsdags var frisörerna i skolan och dom hade någon som var där och visade dom massa saker, fick vara modell och Marielle gjorde mer eftekter i mitt hår, bliv riktigt bra. Även Lotten hjälpte till, läs hennes blogg http://lottenlus.blogg.se .

Jag har pratat med min handledare Kim nu. Vi ska ha ett möte på måndag tror jag angående mitt projetarbete. Sen har jag även pratat med Vickan om sommar häst så vi ska prata mer om det på Tisadg, ska även försöka få tag i Elsy då för prat om stallplats. Längtar så till sommaren då mitt projektarbete börjar. Det är allt jag har att komma med till mitt projetarbete så här långt då. Men det är en början :).

Hur har ni haft det?

 



Våran fina Katt Mysan:)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

naj va gullig katt !

svar: tack så mycket, detsamma ! :)

2010-03-06 @ 09:40:57
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0