Inget intressant, men men.

Hej hej!
Nu fick jag kika in här igen för att skriva lite kort. Har haft sovmorgon idag, fast kan inte säga att den varade så länge för klockan 08:00 kom en elektriker. Fick gå upp och hjälpa honom lite, fick också vara elektriker haha , fick gå och lyssna och sen dra i någon kabel eller vad det var när han skulle lyssna. Jätte trevlig är han , har träffat honom förut, min älskling känner honom så det var ju ingen okänd direkt haha. Men kul varre. Sen vid halv 11 så åkte jag med bussen till skolan och skulle gått till skolsyster med mitt knä med hon var ju inte där som vanligt typ!. Hade inte en så himla kul lektion idag menmen, fick sitta och lyssna på när en kvinna prata om massa saker. Kom hem igen vid halv 5,  lagade mat och käka och nu sitter jag här. Ska åka till stallet om 45 minuter eller något i den stilen, det är så skönt att få åka dit och bara vara. Borde igentligen plugga men känner att jag behöver en liten break så gör det i morgon i stället. Har inte så mycket att skriva om, ingen intressant vardag haha men helt ok. Nä nu ska jag nog kila tv och kolla runt lite på internet. 

Ni måste gå in på min fasters sida som hon och några till har gjort, min faster är en jätte duktig barnmorska och dom har startat en sida om hu det är att vara gravid och hur det går till, ja massa saker som är jätte bra att veta och kul att bara läsa så man vet lite vad som händer kolla in den. Då gör ni dom en förtjänst.

http://profylaxbloggen.wordpress.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0