6 Dagar senare......

Hej alla.

Sorry för att jag inte bloggat, men har inte haft någon tid typ, hehe. Iallafall så ihelgen så har jag vart och hälsat på min kära mor i Dalsland. Trevligt att mysa med mammi lite och få prata. På söndag häla jag även på min pappi, vi käkade mat och hade det trevligt.
Idag har jag vart i skolan, lyckades försova mig, pågrund av att jag inte fått sova inatt för min mage har inte velat vara min vän men men. Tog bilen så var bara en timme försenad. Härligt med denna underbara sol, love it!. Ska ut och gå en promenad nu och sedan plugga och tvätta. Har föresten beställt världens finnaste vår klänning från Nelly. Lägger upp en bild nedan.

Nu ska jag komma igång med mitt tränande igen och gå ner några kilon till sommaren.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0