2010-03-26. Har inte mkt att skriva!

Hej hej!

Det har väl istort sätt gått en hel vecka igen sen jag blogga. Men men  jag har verkligen inte haft någon tid alls. Vi har haft matte prov och det har vart massa i skolan och så hoppa vi i Tisdags i stallet. Och det var riktigt kul, Costo var väldigt het och det blev som det blev men kul var det. Jag har även börjat träna nu med. Känner mig jätte duktig, så sommar 2010 här kommer jag! Jag är med min kära vän Elin för hon är tränare på Westchost (stavning?) och är hur duktig som helst. Nu är det tilloch med kul att träna:). Vi ska kolla träningskläder någon dag med, det blir kul. Ska snart köpa bil med men gäller att hitta någon med. Sicka tillbaka min kläning som jag hade sickat efter för den var för grisrosa och förstor, men då får man pengar över till typ smink och annat kul! Ska nog köpa mig koffein tabletter någon dag så man kun bli lite pigg. Ska även börja rida en häst som jag ska få ta hand om, Nogat heter han. Jätte fin!

Hur har ni haft det.? 

Kommentarer
Postat av: Olivia

hej! jag hoppas att du snart kommer att uppgradera för jag tycker verkligen om din blogg här , hoppas du ser detta men du får ha det så bra! MVH Olivia :)

2012-03-04 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0