2010-03-22. En helg senare.

Hej alla!

Jag har inte haft någon orka att sitta vid datorn i helgen efter som jag inte mått bra. Jag var på besök hos läkaren och fick tabletter för det var någon inflamation i tarmen och det kom ifrån mina knätabletter. Detta känns som det kommer sluta i en ond cirkel. Iallafall så skulle jag ha jobbat men kunde ju inte det då så fick åka till mamma så jag inte skulle vara själv ifall jag skulle få ont igen. Så i lördags så åkte jag och Amanda till Louise för hon hade 18års fets så jag körde dit och sa grattis. Sen har jag inte gjort så mycket. Imorgon ska jag till stallet och till pappa innan. Ska även hämta min kläning från Nelly äntligen.
Har inte mkt mer att säga men jaja.
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0