2010-03-18.

Hej hej! Denna dag har vart sådär. Har vart på praktiken till klockan 12, fick sluta sen för jag hade vart så duktig. Det var soft, men har haft så himla ont i magen hela dagen. Och när jag var på praktiken så fick jag städa ens rum och sen när jag gjort det så komdet fram att han hade haft magsjuka,det gjorde inte min mage bättre. Men men, nu dricker jag cola och hoppas på det bästa. Imorgon vill jag vara fri från mitt magknip också, men får väl se vart det leder. Hur har eran dag vart?

Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver bloggen som handlar om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 20:36:00
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0