2010-03-17.

Hej alla! Hur har eran dag varit? Min har varit mindre bra. Åkte till skolan som vanligt men fick åka hem halv 11 för mådde jätte illa och kände att min migrän kom smygande. Så när jag var hemma brast den ut så fick ta två migräntabletter och sen lägga mig i ett mörkt rum. Men nu har den försvunnit i allafall, är bara illamående men tror att det är förskyllningen som smyger sig på, brukar må dåligt innan den bryter ut. Men men . Var i stallet igår, så himla skönt. Man blir så glad av att vara där och träffa alla härliga tjejor i min grupp. Vi hade hoppning över sockerbitar. Dom stod på stora mitt volten. Och det var då f** så jobbit men himla kul. Jag hade Costo som vanligt, han är en standar i det mesta. Han är väldigt ung och unga hästar drar sig ofta mot väggen för att de söker stöd med hjälp av väggen. Och det är en mega stor häst kan jag ju säga så det är inte bara och bara. Men jag kämpa som tusan och det gick som det gick. Haha det bästa av allt var att vickan ropa, sväng,sväg, sväng hela tiden och jag svängde och svängde och till slut blev mitt svar JAAAAAAAA, haha alla skratta åt mig. Det var så himla roligt kanske inte låter kul men hade man varit där så hade man förstått. Lägger upp en blid på hur det såg ut det vi red, så fort blogg.se gör att mitt fält där alla alternativ finns och där man klickar om man vill ha en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0